Feil ved fornying av abonnement.

Har du fått melding “Feil ved fornying av abonnement” fra Sikom Living appen så betyr det at vi ikke fikk til å fornye betalingen automatisk. 

For at abonnementet skal fortsette slik at du fremdeles kan komme frem til en ferdig oppvarmet hytte må du gjøre en manuell handling.

Vennligst gjør følgende

  1. Åpne Sikom Living og logg deg på.
  2. Nederst i høyre hjørne finner du “Min konto” ikonet. En sirkel med en person inni. Trykk på denne.
  3. Du kommer nå inn på din Konto side
  4. Trykk på Administrer konto.
  5. Nå er du inne på riktig sted og en oversikt som kontoen din vises. Rull deg ned til “Anbefalt handling for abonnement”.
  6. Trykk Velg og godta avtalen.
  7. Velg betalingsmåte og trykk Neste.
  8. Følg instruksjonene på skjermen. Du kan velge om du vil betale med bankkort eller Vipps.