Reklamasjon

Dersom du dessverre opplever feil med et produkt kjøpt hos Sikom Connect AS kan du ta registrere din reklamasjonssak ved å sende en e-post gjennom knappen du finner under.

Opprett reklamasjonssak

En reklamasjonssak starter ved en henvendelse til oss som så leder til opprettelsen av en reklamasjonssak. Du vil etter å ha sendt inn en e-post til oss få et saksnummer. Husk å svar med det samme emnefeltet som du mottar fra oss, dette for at saken skal bli lagt korrekt i vårt sakssystem.

Når saken er registrert kan du sende inn nødvendig dokumentasjon for at vi behandle saken og komme med instilling til videre fremdrift.

Dette er dokumentasjonen som du vil måtte sende inn til oss:

  • Dokumentasjon på første gangs installasjon med eventuelle målinger og bilder *
  • Bilde av produktetikett med serienummer.
  • Kopi av innkjøpsordre / faktura.
  • Kort, skriftlig beskrivelse av hendelsesforløpet

* Ikke alle produkter har målinger, eller montering. Dersom produktet har utvendige tegn som kan være en del av grunnlaget for reklamasjonen kan dette dokumenteres med bilder.